Kom försent

Kom typ 20 min sent i går när vi skulle hem tuvär. Mamma blev såklart arg så nu måste jag va hemma 10 ist för 11 på vallborg fittluder. Gissa om jag vart arg, men jag tror jag kan fixa det genom att va hemma lite före i tid hela denna vecka och sköta skolan. Det menas med att göra läxorna , även om vi inte har några ? eller jo i engelska har vi , men har ingen att jobba med (MOBBAD). 

Nu ska jag väka isabell och sen ta en dusch eller nej jag gör nog det innan sen väker jag henne och käkar frulle.
I dag ska jag träffa hugo får se vad vi gör tror vi bara ska chilla kanske sitta och softa på min balkong så jävla fint väder i dag!

Jaja, nu ska jag inte tråka ut er pussen !

Mitt ena öga cpar men det va för jag gjorde en liten skum min
The wave autfit , jag går samtidigt som bilden tas ;)
Muppar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0