Märker vad jag förlorar på dig.

Nu är jag hon mamma igen och sitter och lyssnar på världens snygging jessy mc pallar inte skriva hela namnet . But i love honom. Vet ni när man är ensam en hel dag utan kompisar, hinner man tänka på allt bra och dåligt. På hur jag ska göra i framtiden. Jag har iaf bästemt mig för att varva bland kompisar för att ha roligt. Just nu har det varit väldigt mycket isbaell men jag har hunnit med och vara med maja också, vilket var rätt bra för både mig och isabell. Man kan faktisk få nog av en kompis för nån timme, men jag älskar henne lika mycket för det. Men vi kanske inte behöver vara hela tiden med varandra, kommer ju i håg vad som hände sist... 

Men nu ska jag iaf fortsätta med att städa rummet och tänka. Skola i morgon fan vad jag inte längtar, kommer bli enu en tråkig vecka utan matilda gasch vad jag saknar min flicka kommer spruta tårar ur mig när jag ser henne !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0