Next stop träning !

Nu ska jag sätta på mig mina tränings saker och rulla i väg till tuben och sen åka med majsilimaja. 

Skolan i går var sjukt tråkig hände inte så mycket. Eller jo sista lektionen va rätt rolig för jag va trött och flum. Vi satt nere i biblan och softa. Efter skolan drog jag till issa och ellen va också där. Vi hade en skön eftermiddag och gick sedan ut i farsta. Där träffade vi johanna h ,johanna d och nån annan liten pojk. Vi snackade med dom ett tag sen drog vi ut och satt på en parkbänk och bara snackade skönt !

I dag var jag hyfsat trött somnade 2 i natt , har lite sömnpoblem. Jag ska på träning om en stund. I skolan hände det inget specielt var ute med ellens hund eller inte hennes men aja. Vi hade skit skönt och snackade en hel del. Känns skönt att kunna vara ärlig till folk och kunna lita på dom. Men blev på bra humör förut i dag av egen andledning. 

Nu ska jag fixa mig pussen !
Saknar mitt bruna hår... :( 
Men nu har jag svart och får stå ut med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0