Nu dör facebook igen .

Så jävla typsikt att det alltd ska lagga jälva googelcrome slicka min fitta. Åhhh... blir så jävla sur firefox är 100 gånger bättre då lagga ine facebook en ända gång. Säg inte att det är facebook för byte färra veckan typ.

Nu ska jag lägga mig i sängen läsa och slapna av. I morgon är det skola igen och vanis sista dag *snyft* kommer sakna henne. Men hon kommer tbx med Matilda så det är ju posetivit. Om 2 dagar är det påsklov, då ska jag ta mig tid att träffa lite olika kompisar och inte samma, vilket jag redan vet INTE kommer hända.
Vad mer, min dag var rätt lung, jag har varit så himla trött. Spanskan gick ändå rätt bra , jag va bara lite mobbad hehe. Men som tur va så gick Tess i min grupp så i will överleva. 

Nu ska jag sova pussen !
Galen bild på mina ögon ...
Old ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0