Så jävla lättad

Trodde jag hade förlorat en av mina bästavänner Hugo. Men jag kan väl säga att jag gjorde ett misstag jag inte nånsin kommer göra om. Nu ska jag börja håla det jag lovar helatiden. 

Men nog om det för mycket privatliv , jag ligger i min säng nu och snackar med den personen jag litar på upp till 110% . Han är världens bästa och förstår mig rakt igenom .
I dag var jag med Maja och Matilda på stan. Igentligen skulle jag träffa hugo men ja... Vi träffade Tess,Vanessa och Ellen sen också och chillade med dom ett tag. Men eftersom det va Matildas näst sista dag så drog jag hem till henne och vi myste tills halv 11 då drog jag hemmåt. 

Hörs i mon när jag vaknar godnatt !
Hahah fint tröja va , sån ska jag ha i skolan visa mig naken ! ;D
HAHA jag driver !
Matillda käkade "vuxen mat" 
Sexy bitch !
Oj oj oj steeekkk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0