SJUKLINGEN HÄR!

vaknade vid 6 i morse och min kropp va helt slut mådde skit och hade ont i halsen. Skulle säga till mamma att jag inte ville till skolan för jag va sjuk, men självklart kom det inte ett fucking ord ur min mun... så fick skriva en lapp. Sen skulle jag messa matilda att jag skulle va hemma då hade jag inga pengar och jag kunde inte prata lätt det vart då va ? så jag smsa Atra som inte svara på sms.

Men nu ligger jag i min soffa med en pipröst och hostar som ett helvete. Mår inte bra altså. Dagen tillbringar jag hemma. Inget träningsläger i helgen heller eftersom jag är sopas sjuk. Då kanske jag kan få säga hejdå till matilda lite extra. Hon åker till thailand och lämna mig kvar i kylan i 3 vecker.

Men nåt kul är att the wave är nästa vecka. Det ska bli så jävla kul !
Bjuder på dom fula bilderna puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0