ska ut på balkongen och sola

Isabell sova så jag ska låta henne sova tills hon vaknar. Själv ska jag ut på ballkongen och sola. I går va vi i zinken och va med några grabbar och det är inte dom gammla vanliga , men i samma umgänge bara roligare och äldre. Både jag och issa tyckte det va skit kul och inte som att vara med dom andra men aa. 

Nu sitter jag och spelar musik. Pappa gav mig en aldin ask gulligt va? fast jag endast gillar 1 choklad i den gör det inget.


Osminkad skit inne i datan 
Mina ögon utan massa smink. Haha ser ni hur små mina ögonbryn är ? Fan pinsamt måste få dom längre till sommaren om jag ska gå osminkad. 


Resten av alla bilder va på min gött så ledsen inga fler bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0