Trötter hära

Nu ska jag ta en dusch och sen sova. I mon börjar jag halv 11. Nu börjar pinan i skolan utan Matilda, men jag får väl hoppas jag klarar mig bra ändå. Nu då , jag sitter och kollar på film och just nu she´s the man. 

Min dag var rätt chillipili. Var i stan med Maja och Fanny först köpte lite grejer. Sen drog jag till mamma och vi fixade lite hemma och så. Sen drog jag till zinken för att träffa issa , som va med dom andra. Efter det drog jag en snabbis till Matilda och sa hejdå och sendan hem. 


Puss och kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejdå till matilda? vart ska hon ?

2011-04-10 @ 20:23:39
Postat av: Anonym

hejdå till matilda? vart ska hon ?

2011-04-10 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0