Vill ha en iphone !

Hej bloggen !
Kom nyss hem från brasan , hade en helt okej kväll. Det hände inget specielt där nere faktisk. Men efter maten iaf så drog jag och mötte upp emelie och fanny. Sen drog vi hem till fanny , satt och snacka och flumma lite i henne kök. Både fanny och emelie har i iphone så nu måste jag skaffa en jag också för dom är as coola. Sen såkom Maja också och då drog vi ner till älden. Vi träffade typ alla man kunde träffa där. Sen drog jag hem för det hände inte så mcket och jag va utråkad.
Nu så ska jag börja och snacka med min pappa om en iphone och jag vet att jag kommer få en sån, jag känner min pappa när det gäller mobiler !

Puss och kram nu ska jag chilla med spotify 1 timma till .... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0