Du får mig varm när jag är kall.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör mig varm bara jag tänker på dig...

Varje gång jag ser dig stannar tiden och jag ser bara dig inget annat...

Du är anledningen till att jag går till skolan...

Du gör min dag...

Finns inget bättre än att få se dig...

Men jag vill inte säga till dig att jag verkligen gillar dig för... Jag orkar inte med ett till nej...

2011-02-23 @ 22:08:20
Postat av: Anonym

Du gör mig varm bara jag tänker på dig...

Varje gång jag ser dig stannar tiden och jag ser bara dig inget annat...

Du är anledningen till att jag går till skolan...

Du gör min dag...

Finns inget bättre än att få se dig...

Men jag vill inte säga till dig att jag verkligen gillar dig för... Jag orkar inte med ett till nej...

2011-02-23 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0