Få veta lite mer om Issa Eriksson?

Hej jag heter Isabell Sofie Eriksson. Är född den 4 februari 1998 men jag hänger bara med äldre.
Min speciella egen skap är nog att jag inte kan vara sura och skrattar hela tiden.
En sak som är mindre bra med mig är att jag inte har något tålarmod.
Jag får frågan ofta "hur känner du Hedda?" Så nu tog jag chansen att berätta lite vem jag är och hur jag känner Hedda och övriga saker. Börjar med Hur jag känner henne.
Hur känner jag Hedda? Jag har inte känt henne länge alls. Men vi har spelat några matcher tillsammans innan sommaren och under sommaren. Mend et började med att jag frågade om ditt nummer efter en match mot stuvsta.(kommer ihåg att jag blrv skit stolt) Sen senare kom Gotiha cup slutet av sommaren och där var båda enskede lagen tillsammans. Vi snackade och skrattade väldigt mycket tillsammans. Det var väll hela början.
Sen en dag/helg jag skulle sova hos Maja så fick jag veta att Hedda skulle vara med.
Det var lite roligt för vi kände inte varandra på der sättet men vi märkte direkt att vi hade samma intressen och började ta bilder och snackade hela natten lång!
vi började träffas oftare och orftare och nu är vi som vi har det idag och vi har inte bårkat en enda gång!
Vem är jag? Känns som jag bloggar och bloggar på Hedda's blogg men säger inte vem jag är?
Är Isabell men vill bli kallad Issa, det finns Bell & Bellis också men tycker Issa låter finast.
Men jag spelar fotboll i enskede f97-2 , jag spelar med ett år äldre!
För dom behövde tjejer för ett år sen men nu är det nästan för mycket tjejer så det ska bli ett tredje lag.
Men det är alla tjejer från aspudden, tränaren var tydligen inte något bra.
Övrigt? Hedda är som mitt knark alltså min drog! Finns för min Hedda.
Har själv en blogg som heter http://bellan.blogg.se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0