JULIA CARNEHAGEN !

Fick en känsla av att jag ville skriva något fint till henne. Saknar henne så grymt mycket. Vill värkligen träffa henne utanför fotbollen. Känns som om vi inte träffas snart kommer vi glida i sär och det är något jag inte vill ska hända.
Jag ska se till att det absolut inte händer för jag älskar dej med hela mitt hjärta och du e den bästavännen jag haft med mig hitils hela mitt liv och den dagen jag dör ska vi fortfarande vara bästavänner. Dagis va då allt började vi kanske inte kände varandra så bra då . Du hade ju ebba och jag natta. Men ebba flyttade och jag och natta gled isär. Då hittade vi varandra du och jag genom allt. Vi har gått igenom mycket. Mellan 1-4 hände mycket grejer. Vi bråkade visst men aldrig stora bråk. Mer att dom vi va med bråkade så blev det att vi hänge på , men vi va små fattae ingenting. Jag vet att i 5an va vi värkligen riktiga bästavänner. Sen dess har vi hållt i hop. Men nyss bytte jag ju skola och i bland ongrar jag mig så mycket att det gör ont , för jag saknar dej så fruktansvärt mycket. Att inte se dej varje dag hör inte till min vana. Jag vet inte hur jag ska klara mig genom 7an, 8an och 9an utan dej?
Skolan är inte det samma utan min Julia. Jag måste värkligen svälja för att skriva det här , har svårt att inte börja gråta. Det gör så ont att sakna nån så mycket som jag gör.
Vill att du ska höra till min vardag mitt allt. Jag finns för dej så länge du vill ha mig kvar.. jag hoppas jag får ha med dej hela mitt liv. Min fina älskling du betyder värkligen allt för mig. Kanske enu en töntig text till en av mina kompisar men den här är värkligen viktig för mig . Det är inte ofta jag säger till dej att jag älskar dej. Men du är ärligt talat en riktig vän, en sån jag önskade jag oxå va. Ser upp till dej ska du veta. Du e en ängel från ovan !


Kommentarer
Postat av: Julia Carnehagen

älskar dej så jävla mycket hedda. vi träffas i veckan, vi skjuter inte upp det. saknar våra tider <3

2011-02-12 @ 22:37:17
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0