Kärleken i min ögon kan inte släpa dej

Först vill jag bara säga Matilda glöm det jag sa förut i slussen i dag fortfarande.
I dag i skolan hade vi en rätt chill dag, först engelska sen hade vi spanska vilket är rätt tråkigt men matilda gör det alltid lika kul, efter det hade vi musik med värsta läraren som finns gillar henne inte alls. På lunchen drog vi till donken , ni tror säker vi blir feta men jag iaf käkar 10% av alla gånger som vi är där. Men var på donken med sofie och matilda. Sen kom även adam och tristan så vi satt och snacka lite med dom sen hade vi e val skit tråkigt "sanna polis" kom .

Efter skolan träffade jag alice , vi snacka lite. Sen drig vi en snabbis till farsta och jag fixa hårfärg tihi. När vi kom hem igen kollade vi på the last song såklart fick den mig att gråta *snyft*

Men ska sova nu s j u k t trött och jag hatar torsdagar -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0