Kollar bak i arkivet ...

Hitta den finaste texten nånsin , skrev faktisk skit bra då.
fuck att ja ska sakna dej så mkt .... du betyde fan allt för mig. Men du dissade bara de. När jag äntligen lagt dej bakom mig , och börjat om igen. Så börjar du bry dej om mig. Jag har kämpat som fan för oss. Men fått massa skit, du fattar nt hur många ja dissat för din skull och nu kan vi inte ens va vänner ?? Jag har älskat dej.... Men vete fan nu , du säger så mkt men allt e bara ljug jag vill bara inte att vi ska va osams för du e fan den bästa brur ! Fatta va mkt ja gjort för dej. Åkt 2 timmar för att tärffa dej,väntat på dej, varit här när du velat ha mig. Jag fattar nt hur jag kunnat vara så trög .... Jag älskade dej , men du får fan skyla dej själv den här gången! Och att snacka skit om mina vänner gör inte saken bättre. Fattar du att de kunant vara du och ja om du bah nt hade gjort så fel val !

gissa till vem jag skrev den då? Felix... och jag känner fortfarande likadant tuvärr...
Gulligt va???

Gammal bild tagen av natta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0