Matilda Vallgren

My sweet heart i love you.Jag vet att du tycker det här e så kallade "fjortis texter" haha det tycker jag oxå , men det är gulligt ändå . Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej med hela mitt hjärta och vi har kännt varandra över ett år och du är en riktig vän. Dej kommer jag aldrig svika. Du och jag hör ihop. Jag har 3 bästavänner som jag riktigt litar på och en av dom är du. Du är en pålitlig person som gör allt för iaf mig vad jag märker och jag gör för dej. Jag älskar dej så himla mycket att det inte går att beskriva.
Vet du vad som gör att jag går till skolan varje dag? DU , är inte du i skolan fy fan va tråkig den blir då. Va fan ska jag gör i skolan när du e i tahiland ? gå runt mobbad typ? Säriöst vi har bara varanndra i skolan och lova att aldrig lämna mig för nån annan . Om du nånsin skulle göra det skulle jag aldrig komma tillbacka till skolan, för vad skulle jag gå i skolan då?
När jag mådde dåligt i skolan förrut när jag bara kunde gråta när du satt rbrevid och grät med mig är det finaste du kunde göra , en tår är värd mer än pengar då e man en äkta vän precis som du. Du ringde mig i bland fråga hur jag mådde. När mina föreldrar skulle skiljas ringde du vet du hur mycket det betyder ?! Jag var grymt ledsen då och när du ringde fick du mig tänka posetivt . 
Matilda så länge jag har dej är jag glad och lycklig . Utan dej är jag inget.
Dom gångerna vi bråkat måste vi glöma , för du och jag hör ihop .

Älskar dej bästavän 2009,2010 och 2011 och fler år ska det bli .
Kommer du ihåg? i sommras våran låt !



2009 va det år jag fan dej !

Alla galna dagar på toan..

Småå pluttar!

Finaste älskling i love u !

Våra lysdagar!

Och det är så här jag ser dje galna unge ;D

Syskonkärlek !




Love you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0