Shena shena

Nu är jag hos isabell och vi har nyss duschat och fixat oss. Jag ska till min släkt runt 3 nu igen -.-'
Jag är skit trött på det men alla fyller ju år hela tiden tydligen. I går så var jag hos issa, hennes släkt var här så vi va inne hela kvällen , men jag hade skit kul ändå, lite skönt eftersom det va -20 i natt .. Och i morse skulle vi igentligen åka skridskor men vem gör det i -14 grader INTE JAG !
Men nu ska jag fixa det sista sen ska jag hem till mamma , där vi blir skusade till min morbror och kusin.
Pussar !
- Älskar dej bästavän !

Kommentarer
Postat av: Isabell Eriksson

Älskling , älskar dig ! <3

2011-02-20 @ 11:34:17
URL: http://bellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0