Varit med hugo :)

Hej hej , nu sitter jag här hemma igen , själv faktiskt. Som vanligt så är pappa och oliver nån annan stans. Medans jag e hemma själv kul...
Aja, va hemma hos hugo och kollade nån bra film haha. Sen drog vi ut ett tag gick typ bara runt sen drog vi hit. Jag hjälpte hugo hem haha :)) Sen snackade jag med jeppe i luren .
Nu sitter jag bara här och glor haha ska väl börja dra mig till tv eller vad säger ni. Nästa vecka e redan planerad ! :)
Btw e det alla hjärtans dag på måndag eller tisdag? tisdag va? :)
Aja e iaf glad inte ensam den dan , woho inte mobbad . Nej driver , alla ni som e ensama lungt en dag sitter ni där med nån :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måndag

2011-02-13 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0