Cup i kväll fy fan va kul !

Guuud vad jag längtat, helva vecka har jag gått runt med tanken i mitt huve. Ja nu är det iaf helg det betyder party haha... Nejdå . Skolan va sådär men liksom som om den e kul ? Sista lektionen va med "bullfittan" Asso grejen är att hon har sin gylf underknäna nejdå men gylfen e alltid öppen , sen e hon yjock som en gris. Men helt ärligt är det ganska synd om henne för det är den ända lektionen vi e stökiga, och sen e alla typ i mot henne . Även om det e rätt kul .
Jaja nu ska jag byta om osv.

Issa och jag

Hhaha jag i zebra och issa i leopard sexig va? ;D nerå skoja bara

Söta lilla jag (a)

Fan va failad bild XD

Matilda när hon äter XD fler som tycker hon behöver haklapp?

Euuuhhh matildas mat tillslut !

Hahahha skulle skoja med matilda och soptta lite på hennes mage . Hon märkte inget eftersom hon snacka med issa . inte för än jag garva så jag grät fatta hon XD

Jag och matilda på idrotten -.-'

Kommentarer
Postat av: Felicia

snyggingar ! allt bra gmn? saknar dej <33!

2011-01-28 @ 15:36:26
URL: http://feliciatakman.blogg.se/
Postat av: Felicia

jo här är det bra, aa verkligen ! <3

2011-01-28 @ 16:16:22
URL: http://feliciatakman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0