Du är vädefull ..

Hej hej , glömde blogga när jag kom hem i går. Orkade helt enkelt inte haha. Men efter skolan i går drog vi aif till stan jag ,maja och issa. Sen käka vi på donken , efter det drog vi till zinken. Men vi va inte där så länge mötte upp dom vanliga pojkarna. Fast jag hade lite läxer så behlvde dra vid halv 7 , vilket inte va så jättekul.

Men aja nu måste jag faktiskt dra , ska till skanstull mötta sofie sen till skolan woho vår längsta och tråkigaste dag är i dag änu mer woho ... XD

Får se om jag bloggar när jag kommer hem . Har träning vid 7 :P

Hahahah fuuull bild men bjuder ser lite förvirad ut XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

VIlken fin header du har!

Kram

2011-01-25 @ 07:23:05
Postat av: Amelie

Kolla in min bloppis där priserna är endast mellan 20-100 kronor! Kom och fynda!

Mvh [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0