Helgen hos pappa

Vet fan inte om han ahr internet än ? Så jag mistänker att jag inte kommer blogga... eller aa om vi inte har internet. Men iaf , nu bär det av till skolan och efter det träffa issa och sedan bär det av till pappsen :) Ska bara vara där till på måndag efter skolan , sen e jag hos mamma. Igentligen skulle ja träffat hugo nu i helgen men aja gick inte så bra det han skulle typ eller jag kommer inte i håg sämsta minnet... Btw nu måste jag ringa sofie puss hejdå ! <3

( Mitt gammla hår miss it !!! )

Kommentarer
Postat av: diana

finns för dig hedda visste nt att dina föräldrar skillt sig jag kan förstå hur jobbigt det är och jag finns verkligen här älskling saknar dig :( <3

2011-01-15 @ 14:45:53
Postat av: Anonym

fin <3

2011-01-16 @ 12:20:32
Postat av: Anonym

varför färga du håret? de va ju redan jättefint <3

2011-01-17 @ 01:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0