Helt ärligt nu ...

Jag ska vara helt ärliga mot er nu.. vet inte kommer skriva massa skit nu känner för det..
Jag tror jag är kär eller asso jag vet inte, har sett några snygga klillar den här veckan (godis för heddish) Men jag har varit en K A T A S T R O F den här veckan säriöst, jag ser fuck heller ut så här?? Jaja skönt att helgen är här , ska fixa det här i helgen nu asso.. Tihi här i från tar det bara 15 min till skolan skönt + sovmrgon på måndag nice (btw matilda call me måste fråga en grej ) :))

Jaja hoppas nästa vecka blir bättre , det va faktisk jobbigt att börja ny skola måste andstränga mej fett mycket är helt slut nu !! :O Ska bli skönt att sova godnatt !! <3

Kommentarer
Postat av: Stockholm

due för fin för att finnas...

2011-01-16 @ 22:41:13
Postat av: Anonym

vadå katastrof??? du va ju skitfin varje dag.. jag tror jag är kär i dig.

2011-01-17 @ 23:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0