Isabell Här !

Hej hej jag heter Isabell Sofie Eriksson. Jag smyg bloggar på Heddas blogg.
Det är jag som är Issa! Jag vill heta det för jag tycker Isabell namnet är så fult.
Jag är med Hedda nästan varje dag. Hon är min bästa vän!
Visst kanske ni får för er att Hedda är fjorts? Men hon är verkligen inte det.
Hon sminkar sig , visst vem gör inte det? man är inte fjortis för det.
Personligen tycker jag att fjortis är ett beteende, eller ?
Ville bara säga att Hedda är helt fantastisk människa! eftersom jag spenderar nästan varje dag med henne så vet jag.
Har bara känt henne sen i somras inte mer knappt sen i somras heller. Rätt konstigt att jag har lärt känna henne?
Men har haft tur i alla fall .
Jag spelar i samma fotbolls lag som Hedda i enskede f97-2 !
Vi har faktiskt cup idag i älta. Tyvärr kan jag själv inte spela mådde inte så bra igår.
Men jag har inte feber längre så vet inte vad min mamma snackar om!
Får väll se till att bli frisk tills imorgon. Kommer följa med och titta i vilket fall som helst.
Vad än mina föräldrar säger ?!
Bilden här ovan är en bild på när jag är blond. Alla känner till mig som den blonda och korkade Issa.
Men nu är jag faktiskt svart hårig. Stolt att jag vågade färga!
Tycker att det blev bra men andra tycker jag passar bättre i blont men då säger jag bara det sliter så mycket på håret. & nu ser inte mitt hår lika slitet ut !
Va tycks? ;-)
Själv har jag också en blogg som heter http://bellan.blogg.se/ :)
Sen delar jag blogg men älsklingen och den heter http://heddaochisabell.blogg.se/
Kommer alltid finnas för dig min Hedda ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0