Nu ska det bli min hemlighet ingen ska få veta ;$

Vad för sorts killar gillar ni ? typ dröm kille?
Min är iaf söt spelar igentligen ingen roll vilken hår färg sålänge han är snäll, söt och snygg .  För visst ska man tycka att sin egna kille e snygg eller ? Jag går inte endast på utsende har killen en hämsk personlighet såklart jag väljer bort honom då för sånt orkar jag inte med bara onödigt. Sen älskar jag hokye killar dom har så jäkla fina kroppar visst e det så ? ! sen om dom kan sjunga är det ju bara ett plus ;) eller om dom spelar nåt instrumet typ asso piano eller gittar , jag iaf blir fett inponerad av sånt. Sen ska en kille ha ungefär samma musiksmak som jag så vi har mycket att snacka om .

Det va allt vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0