Oliver och Hedda


- Älskar dej broder !
Jag och min lillebrosa ahr syskonkärlek på höggrad! Jag kanske inte ville ha nån brosa när jag var 7 år men vad skulle jag göra utan honom i dag ? Jag älskar honom . Visst han är typ värsta pedofilen men han e så grymt underbar. Nu när mina föreldrar har skilt sig tycker iaf jag att det varit lite jobbigt och känns liksom jobbigt för mig och åka hit och dit , men oliver då ? Ingen i familjen förstår ju riktigt hur han känner ... Men med min lillebrosa även om han bara är 7 så säger jag det mesta till honom och han får vara med mig och mina kompisar rätt ofta. Jag är iaf glad att han finns och jag älskar honom även om han aldrig visar det lika bra som jag så älskar han mig för i bland kommer det ut ur honom .

Super söta oliver ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0