Sjuk men ändå skit glad och orolig !!

Asso jag är sjuk mår skit dåligt typ illa fast det händer inget sen har jag kramper i magen i bland... :(
Så det blir en hemma dag , issa kanske kommer sen.

I går kväll va jullan kvar här tills en stund efter 10 .Vi satt och skypa med några random killar hahah , Sen drog hon och jag fixa mig och kom i säng runt 11 . Men kunde inte somna ... Men så jag satt och snacka lite med mamma så jag bah : mamma får jag navelpercing ? och vet ni jag får det nu :D:D:D:D Eller aa kanske för pappa är typ ävertalad och mamma e det. Tack så mycket sofie sonys mamma som övertalade min pappa haha . När jag ser henne nästa gång jag ska ge henne en stor kram !!!!! :D

Aja sen somna jag runt 2 kanske .. Jag vet inte riktigt men har en tanke som snörrar runt i mitt huve jag e skit orolig, eller nej jag vet faktiskt inte men det är mer ett måste att jag måste säga en grej till nån. Men jag vet inte ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0