Tröttsam dag .. men fyller ju år i mon

Åh.. vad jag är trött men iaf.

Vakna runt 9 i dag gick upp tog på mig kläder och märkte att pappa packat ner mina byxer haha klantingt för jag hade inga byxer att ha på mig, men pappa åkte och fixade det. Mötte matilda runt halv och kom kanske 15 min sen för vi hitta inte i den där skolan haha sjukt. Själva skoldagen va rätt lungn. Men efter skolan drig jag och issa hit asso vet inte vad det är med mig är fett tråkig nu för tiden asso... :(( Men jag försöker värkligen tänka på det...

 Aja jag och issa snacka lite med hugo n , på facebook sen drog vi och träffa honom i hökis va här en stund och jag issa och han snacka lite osv.

Men nu e jag värkligen trött och jag fyller ju år i mon då kommer släkten + några kompisar :)

- Hahah finisar ;D

Hahahahahah

Kärlek ! <3

Tuffingar (a)

Hahah bjuder på den !

-love u girls

hahaha issas gött

:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta va så otroligt vacker Hedda!!!

2011-01-17 @ 22:11:00
Postat av: Emelie

gjorde du i skarpnäck då? :)

2011-01-18 @ 18:59:04
URL: http://emiisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0