Till dig min älskade

Hedda, har kanske sagt det tusen gånger men då blir det ett tusen ett gånger nu.
Alla minnen med dig allt vi har gjort och delat tillsammans. det är helt obeskrivligt. Tack för du gav mig chansen.
sen i somras så har jag delat fina stunder med dig. Vi har inte bråkat en enda gång? det måste ju betyda att vi är gjorda för varandra. Du är precis allt för mig! utan dig hade inte jag varit här jag är idag. Du har tagit mig någonstans. Du har gjort en mening med mitt liv. lämnar du mig förvinner min mening med mitt liv! jag har aldrig varit så här nära med någon i hela mitt liv. jag klara mig inte utan dig. när vi var borta en vecka ifrån varandra jag mådde piss. du är min drog. kommer alltid finnas för dig. du betyder så jävla mycket. jag förstår inte hur mycket en människa kan betyda så mycket ? du är mitt liv. jag saknar dig bara om jag går ut igenom din dörr! att vara med dig är som att sväva över molnen du är en ängel som har hittat till jorden och funnit mig. hur gick det till? först känner vi inte varandra sen nästa sekund så är vi bästisar. oowaaooww säger jag bara. du är sjukt underbar. du gör att jag nästan kan smälta i din närvaro ! ingen annan får mig att förstå vad livet är? du är mitt liv. lever för dig i dag. Hedda du är som en syster för mig. en syster från en annan mor. tack för att du har funnits för mig och hjälpt mig igenom den jobbiga tiden men det är inte över. Men vill bara säga om jag inte klarar av allt så ska du veta att jag kämpar för att jag vill att du ska vara lycklig. Mår du bra mår jag bra ! du på verkar mig . lämna mig aldrig! jag vill alltid vara hos dig ! du vet vad vi har lovat varandra till sommaren ? SOMMAREN SKA BLI VÅR ! eller hur älskling? var det inte så vi sa? Göteborg med dig gumman kommer bli bäst ! Issa & Hedda i Göteborg bara vi tillsammans ? hur bättre kan det vara. Vi ska ha det bäst tillsammans. När jag bli äldre så ska jag tänka tillbaka och minnas sommaren 2011 med Hedda!!
Jag älskar dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0