Varför tänker man så mcyket på vikt?

Jag vet själv att jag tänker mycket på vikt , liksom den här veckan jag vet inte men man går ju upp när man har mens sen går man ner igen (jag iaf) men jag brukar bara gå upp typ 1 eller 2 kg och gå ner det sen. Men nu jag gick upp kanske 2 sen gick jag ner 4 nu . Men mitt mål e att väga runt 50 vilket passar mig och min längd tycker jag. Men jag har mycket muskler och jag tränar skit mycket så det kommer aldrig hålla .. Men mellan 50-60 vill jag väga tills jag är 16 typ. Men då gäller det att inte ligga och lata utan upp och springa. 

Vet ni vad som e läskigt typ dessie och kisse säger att dom väger typ 45 sådär jag kommer inte i håg riktigt men hur i helvete går det till , och liksom vem vill va en pinne ?? inte jag .

Jag älskar min kropp och mina ben , mage amrmar , rumpa osv. Jag har alltid varit smal men från början har jag också haft 2 pinsamal föreldrar tills aa dom gick upp i vikt pga olka saker.

Så mina tips är väl att man inte skippar nån måltid , och man käkar 5 gånger om dan (om man vill gå ner i vikt) och nyttig mat och ter och tränar. För om man slutar äta och sen när man är nere i sin "mål vikt" så går man upp allt det där så fort man börjar äta igen så vad är det för ide att banta då ?
En grej jag ska sluta med är små äta mitt lilla irreterande söt sug ex. jobbigt som in i helvete.

Men tänk på att dom som tränar mår oxå bättre i slut ändan . Så ät nyttigt och träna för att gå ner i vikt , sluta för fan inte äta ni känar inget på det.

(I sommras hade inte tränat på ett tag då syns på mina ben )
Men när jag inte tränar blir mina ben gele och jag vill ha dom fasta :)

Kommentarer
Postat av: sara :)

så jävla söt tjej med sjukt bra blogg, fortsätt så! :D <3 grattis i efterskott också :)

2011-01-19 @ 20:07:47
URL: http://tuggummiberoende.blogg.se/
Postat av: vanessa

du har en jätte fin blogg!!! älskar den.



PS: älskar den bilden (jätte fin)

2011-01-22 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0