Hemma gullisar

Hemma efter en lång vecka med mycket skoj. När jag åkte i måndags känndes det faktiskt väldrig skönt. Vi kom då till mora hehe trodde vi skulle till orsa. Men vi hade mycket skoj osv badade mm. Sen så i går va vi i nån orsasdjurpark med isbjönar och massa andra coola djur. Det va skit häftigt , men alla va så himla trötta och hungriga så det fanns inte. Dom släppe också ut en bebis björn eller vad man nu säger för första gången. Hur söt som hälst och vi fick ta en lite smyg titt innan för nettan jobbar där så vi va lite VIP ;)
I dag så startade vi 9.30 från mora och va hemma runt halv 2. Träffade Maja och Johanna d och vi gick runt jag köpte en ny percing, sen träffade vi några skit roliga personer tuvär är mitt namn minne sämst så kommer inte riktigt i håg namnen hehe..
Nu sitter jag hemma iaf är så himmla trött just nu.

Simon så himla söt !

Egoisten ;)

Ja jag tycker också han är ful !

HAHAH natta i masagesaken !

Ohhhh... en tiger i bakrunden ;)

Björn ungar !

Björn bebisen

Jag , Maja och Johanna  , se jag ser inte så jävla blek bervid sjukt bruna Maja ;)


Orkar inte lägga in mer hejdå babe´s ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0