Homisch

Hemma i Tallkrogen nu, äntligen säger jag. Det händer inte så mycket ute på landet och desutom så aa. Jag va där med issa sen måndags kväll. På kvällen chillade vi ute sen så gick vi hem la oss och vaknade upp i värmen nästa dag.

Vi gick och badade först gick vi lite fel och hitta 100000 tals grodor och fy fan va äkligt det va sen ett ormskal vi fick panik och ringde pappa om skus. Vi badade gick hem kolla tv halvsov sen käka vi och träffade Petter. Vi drog och bada och hade skoj. Sen drog vi till mig och spelade kort och sen snackade vi.

I går dåra så gick vi och badade på morgonen, dock inte på samma ställe. Men issa hade något på benet rätt äkligt sår så hon åkte till läkaren och jag va kvar. Pappa hade bjudit över sofie,sonny och eddie (sonny och eddie är oliver kompisar alltså 7 år) sofie är sonnys mamma. Sden drog pappa och handla jag snacka med sofie och sen kom peter 2 hem och vi snackade lite sen drog han. Då kom pappa hem vi käka sen skulle han skusa hem sofie och sonny och blev kvar lite extra. Jag va med peter 2 då och vi va ute med hunden och snackade om allt möjligt typ livet.

I dag så vid lunch träffade jag Maja och snacka med henne om livet. Mysigt i mon åker hon till london sån lyx !


smile

Oj oj i baksätet ;)

Oj oj oj ;)

Vakna med en fjärilirummet








Jag och Majsan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0