Flaten flaten flaten

Shhoos !
Sorry ska bäretta om mina dagar :)
I går var jag med Emelie , vi drog till flaten . Där träffa vi några skit snygga killar med moppe. Men sen kom några kompisar och då drog dom :( Sen drog vi hem till mig och emelie sov här.
I morse bestämde vi oss för att leta efter killarna igen. Tror vi kanske såg dom. Sen drog atra och Emelie. Jag,Issa och Amie va kvar. Vi fick pizza av Issas pappa som kom med moppen. Sen drog vi bort mot bergen. Där träffade vi några killar som vi snackade lite med. Dom va typ 95er och en 94 som va skit snygg. Sen så kom typ deras tjej kompisar som värkade skit snälla. Men vi drog mot brygga på vägen dit träffade vi några killar med 2 sparkcyklar så issa frågade om hon kunder få en av dom , vilket hon fick och vi gled vidare. Sen hände det inte så mycket vid bryggan, så vi drog tillbaka och badade. Sen såg vi ett fett ballt killgäng. Det va värsta blandningen på alla killarna och dom va typ 15 stycken plus några ur gulliga tjejer. Dom visade sig vara 95or. Vi va med dom hela kvällen badade. Sen hade en av killarna en gittar och han sjöng och here gud jag blev typ tårögd så jävla grym mycket kärlek till den killen !
Det va alla från mig . Hörs i morgon kanske puss

Älskar dig !

Woho här späner vi på ;)

Hello assss

WTF ?
Hejdå !

Kommentarer
Postat av: ida

vart är bikinin ifrån?:)

2011-06-14 @ 09:02:20
URL: http://idapermangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0