Gladmidsommar

Hej bloggen. Dagen har varit lång och trist. Har varit med familjen hela dagen men men sånt är livet. I morgon ska jag träffa mickis . På söndag ska jag till globen och sen ska jag till farsta och köpa en bok. I går satt jag och mamma och beställde 4 böker tror jag ruuligt. Fick lite grejer av pappa i dag också helt konstigt. Han kom hem hit så hade kan köpt en puder borse och en spray brun utan sol haha snällt :)
Men ska fortsätta med mitt nu :) funderar på att börja lägga ut noveller? skriv gärna vad ni tycker. Det kanske låter töntigt men jag tycker det är kul så what ever.

Juste på måndag åker jag till orsa tror jag det hette. Med Natta,Lena,Mamma och Oliver. Det ska faktiskt bli skönt att komma från stockholm ett tag och göra lite annat. Ha en bra dag vi hörs i mon pussar !



Kommentarer
Postat av: Anonym

gör det! :)

2011-06-25 @ 01:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0