Jag kan aldrig andas ut ...

Jag vakande hos Emelie i går. Vi lana på vårt lilla sätt med sims. Vi snackade och läste till 6 ungefär då vi somnade. Vi vaknade två och började fixa oss. Sen drog vi hit jag duscha och sen käka vi middag och drog ut. Vi träffade calle,doglas och nån annan kille som jag inte kommer i håg namnet på. Vi va med dom hela kvällen sen drog vi hem. Vi gjorde pannkakor och käka dom samtidigt kolla vi på film.
Vi snackade till 4 nån gång och sen somnade vi efter lite flum. Sen nu på morgonen skulle vi igentligen till donken, men det regna så vi sket i det. Så vi käka frukost sen gick emelie hem. Snart ska jag till läkaren sen ska jag sola.
Ha det bra puss !

Typ brun utväxt, det är rätt coolt i solen skimrardet rött asså inte orangerött utan RÖTT !
men när det inte är sol är det brunt ;)

Fint ;)

HAHAHA DOM VA ORANGA FATTA ATT JAG VA NERVÖS, MEN DET BLEV BRUNT SOM TUR VA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0