Sholahopp sholahej

Hej bloggen. I dga vakanade jag runt 11 va rätt seg så kom inte upp ur sängen för ens framåt 12. Sen kollade jag på tv och käka frulle. Tog en snabb dusch och fixade mig. Sen åkte jag inte till gullm och mötte upp mickis. Vi drog inte till hötorget. Vi gick runt lite och hamnade i odelplan, sen åkte vi vidare mot globen sen gick vi därifrån hem till mig. Vi köpte godis och cola och fixa middag och kolla på film. Sen drog Mickis och nu ska jag nog ta bort sminket sen får vi se vad jag gör puss.

Natt mat

Natt mat # 2 (haha emelie lagar maten )

Love u hjärtat <3

Emelies skugg figurer :D

Hahaha !

Rand ;)

Ser ni typ mörk brun utväsxt haha hoppas hela mitt hår blir så ;)

Oliver och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0