Varit i strängnäs eller nåt sånt?

Pappa bor hos sin kompis peter ute i strängnäs och jag lovar er det är världigt jobbigt med två peter.
Men iaf jag och issa kom dit i går kväll runt 7. Vi drog typ direkt ut . Där ute så kom det några cykel killar förbi som vi hälsa på. Sen började vi snacka med dom och det visade sig att en av killarna viste vem jag va osv. lite pinsamt eftersom jag inte hade trott att folk viste vem jag va på LANDET !
Vi va med dom hela kvällen. Sen en kille som hete Petter skusa hem oss på hans moppe skit roligt känslan va otrolig!
I dag så har jag och issa kollat på en massa filmer lagat mat med peter E och sen så käka vi en liten lyxgare middag ;)
Puss och kram här är lite bilder

One pieace

Jag och emelie tog massa såna här bilder ;)

outfit

Humm...?

Issa....

Kommentarer
Postat av: alicia

fråga gärna vad du vill på min frågestund! :D http://aalucia.blogg.se/2011/june/fragestund1-1.html#comment



Skickas till alla

2011-06-20 @ 19:49:42
URL: http://aalucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0