Enbart till mamma,pappa och Min lillebrosa

Jag är ledsen för det första . Att polisen skulle ringa hem va inte alls meningen. Inte att ni skulle få veta ens, att det skulle hända va kanske meningen men inte att jag skulle vara så full. Jag kommer må dåligt av det här i flera vecker. Men jag förkänar det och jag lär mig av det.

Jag kommer aldrig bli en perfekt storesyrster till Oliver tuvär... för mig är inget att se upp till. Men om nåt sånt nånsin händer honom kommer jag bli sjukt besviken på honom. Att han fick se mig full va inte häller meningen jag är ledsen för det.

Pappa som hämta mig var så snäll just då, jag mår faktiskt bättre av att dom vet än att dom inte . Jag älskar mina föreldrar och lillebrosa så e det med de :)

Pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0