Här ska det vara en rubrik :)

Nu ska jag städa mitt rum.

I dag har jag bara chillat. Skolan i dag var rätt så tråkig, gjorde inget specielt jobbade inte riktigt säriöst eller jo på matten , man då hade jag tråkigt. Det ända roliga i dag va väl på spanska när jag,matilda och tess målade våra tänder röda och blåa. Sen gick vi alla in på en toa hm.. mer får ni inte veta.

Efter skolan drog jag,matilda,maja,atra,tess och vanessa till stan. Ångrade lite att jag tog keps faktiskt ser lite för fjortis ut. Kanske i sommar. Men vi gled runt på stan, sen drog jag och matilda hem.

Nu ska jag städa mitt rum sen kolla på nån film tror jag . Hoppas ni har haft en bra dag.

Ja sen har jag fått reda på en skit rolig grej , men det får ni inte veta för än om 2 vecker kanske för då är allt klart. Ingen får komma hem till mig på två vecker. Desutom ska jag bo hos pappa nästa vecka också. Nu är det spänande !


ska köpa dom där solglasögonen av matilda :)

Matilda och tess . HAHA blåa och röda tänder !

Mina tänder :D :D :D

HAHAHA ni fattar inte hur mycker jag,ellen och matilda garvade när jag *i**a*e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0