Nu e flickan här igen !

Hej bloggen. Så ni vet så är det lite svårt att komma fram till datan när man är med isabell , för hon ska alltid ta den . Men nu sover hon så jag pasdsar på . I går så va vi först ute med niko,vincent,micha och viktor L . Vi gjorde inte så mycket men det är iaf alltid lika kul. Sen drog vi när klockan va 8 nån gång för vi va jäkligt trötta i går. Jag och isabell drog förbi hemmakväll och köpte godis. Sen när vi kom hem satt isabell sig vid datan jag la mig i sängen och lyssna på låtar med mina hörlurar och sen börja jag dansa jag vet inte vad känndes bara skönt. Men efter ett tag fixa jag mig och kom i säng vid halv2 :)
I dag ska vi jag vet faktiskt inte vad vi ska göra , men vi ska träffa alla grabbarna från i går så :)


I love u isabell !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0