Ska städa mitt rum

Nu ska jag diska sen städa mitt rum. Efter det ska jag belöna mig själv med en insmuglad glass och kanellbulle.
Så det är bara att sätta i gång. I morgon börjar jag sent igen börjar 1 nånting. Ska kolla när min tunnelbana går oxå. Mycket jag ska göra.

Efter skolan träffade jag maja,issa och ellen i dag så vi träffade grabbsen oxå som vanligt. Vi gjorde inget specielt så vi drog hem och jag käka.

Men nu ska jag börja pussen hörs när jag är klar !

Bjuder på den mycket vackra bilden on moi :)

Kommentarer
Postat av: madde

HEDDA JAG HAR MINA JÄVLA ÖGON PÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INTE FUSKA MED VÅRAN DIET!!!!!

2011-03-14 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0