till mamma i morgon

Sista kvällen hos pappa , synd för jag trivs värkligen här. Mycket närmare till skolan och det är mycket softare hemma. Men när jag kommer till mamma har jag nåt helt nytt som väntar mig.  Men nu sitter jag och kollar på tv för en gåns skull. Förlåt för denna mycket dåliga uppdtering. Men jag brukar ha rätt bra annars det vet ni ju.

I morse så vaknade jag 8.50 hade altså försovit mig. Matilda ringde mig i all sträss och jag fick PANIK juste desutom GRATTIS MATILDA VALLGREN PÅ 14-ÅRS DAGEN !
Tack vare henne kom jag upp i morse tur var väl det. Var i skolan till spanskan iaf.

Efter skolan va jag med Maja,Matilda,Tess,Ellen och Vanis. Vi hade skojigt som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0