Varit med Atra och madde

Nu har jag varit med coolingarna matilda och atra . Vi drog till mig och chillade ett tag. Jag var sjuk trött efter skolan i dag . Men jag ska sova lite tidigare än i går. På fredag vet jag inte vad som händer ... inget specielt änu och i morgon har jag träning och matilda sover här. Eftersom vi börjar klockan 1 på fredag och då har vi bara en lektion KÄNNS ONÖDIGT !  men får tänka på att jag har utväklignssamtal snart och det kommer nog ändå inte bli så bra...

Men Sitter mest och chattar på facebook nu så det ska jag fortsätta med pussen !


SAKNAR MIN MÖSSA matilda ta med den ! :)

Kommentarer
Postat av: madde

jaaaaaa, ska ju typ endå ha väska så

2011-03-09 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0