Västerås nästa !

Nu ska jag lägga i det sista i min resväska. Sen bär det av till västerås. Självklart ska jag sova bravid issa och ellen.
Jag är precis som issa SKIT NÄRVÖS. Jag kommer vara det till första matchen är spelad. Jag vill värkligen pristera bra den här cupen. Jag vet att jag är lite små sjukt men kom igen nu kör vi !
Inget bloggande i helgen då ledsen . Bad matilda blogga får se om hon hinner med det.

I dag i skolan var det rätt lungt. Fast jag,atra och matilda blev anklagade för nån stöld som inte hade med oss att göra. Tydligen var det någon i 8:an som hade blivit av med sin väska och massa pengar. Stackaren hoppas värkligen att dom hittade allt sen. Vi blev anklagade för att vi hade varit på en toalett där dom hittade hennes väska sedan.

Fler som vill gästblogga kan smsa mig så får dom lösen osv. då kan ni även passa på att göra massa reklam för er egna blogga :)


Hahah fon bild -.-'

Kommentarer
Postat av: eelin'

fin blogg! :)

2011-03-18 @ 16:10:33
URL: http://eelinljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0