Ville bara säga..

Förlåt för jag smyger mig in på din blogg ibland, oftast, hela tiden. Men jag älskar det! Jag är din egna stalker. Känner du dig inte cool? Men nu ska jag komma till saken.

Jag saknar ditt vackra utseende, ditt fina leende, dina sköna kramar, dina kinder nudda mina, så jag menar att jag saknar hela dig. Du har min pålit, om du inte vet vad det betyder så betyder det att jag litar på dig. Jag känner mig trygg med ditt sällskap. Du har varit där när jag har haft det jobbigast. Du har sagt att jag ser bra ut när jag såg som värst ut. Du finns i mitt hjärta. Jag ville bara säga ett stort tack från mitt hjärta att du är en sån bra vän. Så Tack Hedda Henriksson! Så jag vill att du verkligen ska veta att jag finns för dig, i alla jäävla lägen oavsett vad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0