15 saker ni kanske inte viste om mig.

  • Jag har bra och dåliga veckor ,som visa vecker är jag helt jävla deprimerad och visa skit glad. Samma sak är det med killa och utsende.
  • Jag blir lätt strässad.
  • Jag blir skit flummig när jag driker coola
  • Jag är kär i en kille i min skola.
  • Jag är jävligt nöjd över min kropp, oftast så tycker jag inget är fel men säger så ändå.
  • Jag tar oftast inte åt mig när nån säger att jag är söt/snygg osv. utan när nån säger att jag är ful. Så det är väl min svaga pungt.
  • Jag har rätt så bra självförtoende om mig själv.

  • Jag är sjukt höjdrädd

  • Jag är rädd för åskan , låser gärna in mig i en bil

  • Jag blir inte lätt kär , utan tycker typ varje kille jag går förbi är skit snygg.

  • Jag har aldrig haft ett säriöst förhållande

  • Senast jag hade en kille va runt 1 år sen och det va i ungefär 1 vecka

  • Jag är beroende av min facebook och jag känner knapt hälften av mina vänner där.

  • Jag har skit dåligt prigment så jag solar 1 gång i veckan även fast jag får utslag

  • Jag gillar skit mycket olika musikstilar

Kommentarer
Postat av: Julia'

du e så jävla ärlig, älskar att du skiter i alla andra och ser ut som du vill, är den du är helt enkelt. älskar dej hedda!♥

2011-05-16 @ 16:05:22
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du bli kk? bor 20 meter från dig

2011-05-16 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0