Den som säger att kärlek är lätt har fan fel.
Det är skit svårt och änu svårare när man
bara vill springa fram till personen och
håla om den så fort man ser den.
Önska det vore så lätt, men nu är det som
det är och jag få väl leva med det.
Men det svåra är att jag aldrig varit kär förut.
Vet inte hur jag ska visa det, mer än jag redan
försöker. Du fattar bara inte det än.
Du fattar inte hur många som vet
att jag gillar dig , men inte du.
Men snart kommer det väl fram
så får väl säga det till dig även om det kan försöra.
Antingen blir det bra eller dåligt.
Men frågan är bara vad?
Det får jag reda på när jag säger det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller helt klart me.. Men om du inte säger något, får han inte reda på det.. Och det är ju dock lika illa de.. Och om han gillar dig me får du ändå inte reda på de om du inte säger? Jaetcet att det är svårt men, du måste kämpa:)! Tro mig, jag vet, been there, done that. Och jag är i samma läge som du just nu :)

2011-05-04 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0