Försöker och försöker , men nån gång måste du fatta..

Shenare , nu ska jag strax blåsa mitt hår , för mamma köpte ny hårtok och måste ju testas såklart. Träningen va tråkig kännde liksom inte att det va kul nån stans. Vi gjorde normala övningar och såklart så är våra tränare lite konstiga och lär oss fel saker.
Men skolan dåra. Jag var med hela gänget som vanligt. Vi tog det chill hela dagen. På lunchen käkade vi först i matsalen , sen ville matilda till donken så jag och atra gick med. Sen drog jag och köpte en fin tröja efter skolan som jag ville ha. Så nu är jag super nöjd och vet inte vad jag ska ta på mig i mon finns så mycket :D

Längesen nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0