Gladare kan man inte bli av dig !

Hej , i dag var en rätt soft dag. Vi började halv 11 lite jobbigt men vi hade bild så vi gjorde inte så mycket på den. Efter det lunch rast , men självklart va det kallt och rengnade ute då så vi drog in igen. Vi hade so ,senska och sen elevensval när vår bildlärare blev skit sur för vi gick runt i 10 min och letade och orkade inte arbeta. Men sen så va dagen till sist slut. Jag ,Atra och Tess spelade fotboll med några killar från 7an hade faktiskt rätt roligt.

Nu ska jag käka och sen plugga vill få MVG på so provet när det ändå inte är så svårt ska jag passa på.

blogg u later ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänker på dig hela tiden, känner dig inte bra, men tänker på dig hela tiden. Men dock tror jag inte att det är mig som just DU gillar, utan någon annan. Och du borde verkligen satsa, nu eller aldrig. Om du inte säger något får du aldrig reda på de? Och då blir de samma sak som att han inte e kär dig, satsa en gång för alla Hedda! Jag vet att du kan :).

2011-05-03 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0