Grönan med Emelie ! :D

Kom nyss hem , eller nej det va ett tag sen nu. Men jag åkte direkt till grönan efter skolan. Först mötte jag upp Emelie i slussen. Vi drog mot båten och över till djurgården till grönan. Vi började med pop . Vi träffade några killar också som emelie kände. Men självklart viste dom vem jag va pga av gammal video som är väldigt pinsamt som en vis kille går och visar för alla. Sen snackade vi lite med dom och va med dom. Emelie och acke skulle åka insan så jag stanna på marken med sunken som va skit rolig. Liten och söt hahah han va typ hyper. Men vi snacka lite, sen kom emelie och acke tbx och vi gick vidare. Jag hade iaf skit rolig, vi träffade jävligt många iaf.
Nu ska jag återgå till mitt smsande.


Fan va mobbad bild har en tilll :D

Osminkad skit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0