Hungrig !

Hej bloggen. Förlåt för dålig uppdatering , men ni får faktiskt hålla med om att det är helg och bloggen hins inte alltid med.

Men i går min läkare som jag va hos sa att jag kanske har migrän , men det är lite konstigt för jag har fortfarande ont i huvet. Jag är uppe i 5 dagar nu och det är inte kul eftersom det dunkar heltiden. Men jag överlever väl.

Efter  läkaren i går mötte jag upp Maja. Vi drog och träffade Tess,Atra och Matilda . Sen drog vi till farsta och gick mest runt , jag köpte en parfym , har letat efter den så himla länge . I love it!
Sen efter ett tag drog vi därifrån och mot zinken, som vi inte va på så himla länge, för sen drog vi .Matilda som igentligen skulle sova här va skit trött så det blev inget med det, men det är sånt som händer. Men Maja sov hos mig ist. Vi drog hem käka och diska, för papap ville att jag skulle göra det. Sen så drog vi ut och träffa fanny och emelie.
Vi träffade sedan viktor lundqvist och resten , men va med dom tills typ 11 sen skulle dom till plays eller vad det heter. Jag och Maja kom hem runt halv 12 , så hemma i tid ! :)



GAMMLA WEBB BILDER !


Stekar brud 2010 (ungefär 1 år sen nu)

Haha sjukt bild ( 1 år sen)

Gud vad jag saknar min söta bullar jag kunde göra!

Jag är fullt säriösmed bilden

Haha , den här med..

Hahah emmie och jag i bakrunden med täket



Jag hoppas att ni förstår att ALLA BILDER ÄR GAMLA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0