"I wish it was us"



Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig.
Det är alltid något i skolan som får mig att tänka på dig.
Jag drömmer mig ofta bort och tänker på dig.
Jag lyssnar inte längre på mina lektioner.
När du är nära tystnar jag och blir blyg.
Jag blir varm i hela min kropp när jag ser dig.
Älskar hur du kollar på mig , jag blir varm och glad.
När jag mår dåligt och du smsar mår jag genast bättre.
Du gör mig verkligen glad.
Kommer aldrig glömma den kramen du gav mig,
det kändes i hela jävla kroppen och jag tänker på den hela tiden.
Jag är verkligen kär i dig.
Så fort jag hör nån säga ditt namn vänder jag mig om.
Jag har verkligen aldrig känt så här förut.
Men att du inte vet är jobbigt.
Jag vill bara kuna säga det utan att det blir fel.
Försöker visa, men det är inte lätt.
Din personlighet är fantastisk.
Så fin och snäll, du bryr dig värkligen om folk.
Du är en sån kille alla vill ha.
// Hedda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0